Z wielkim entuzjazmem ogłaszamy zakończenie inspirującej i pełnej nauki kampanii „Co zrobić z tym deszczem?”.
Ta niezwykła inicjatywa, którą mieliśmy przyjemność prowadzić, pokazała nam nie tylko wspaniałą kreatywność młodych umysłów, ale również, jak głęboko mogą zrozumieć i docenić znaczenie odpowiedzialnej gospodarki wodnej.
To była przygoda pełna kreatywności, zaangażowania i niewiarygodnej energii. Prace, które otrzymaliśmy, przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Każda z nich była dowodem na to, jak bardzo temat retencji wody może zainspirować młode umysły. Chcielibyśmy podziękować ponad 50 szkołom podstawowym z Poznania, które odpowiedziały na nasze zaproszenie. Z całego serca dziękujemy również nauczycielom, którzy poświęcili swój czas i wysiłek, aby przekazać ważne lekcje o gromadzeniu i wykorzystywaniu zasobów wodnych.
Dziękujemy również wszystkim czwartoklasistom, którzy z zaangażowaniem podjęli wyzwanie i podzielili się swoimi pomysłami na to, w jaki sposób można wykorzystać wodę deszczową. Jesteśmy pod wrażeniem waszej kreatywności i zdolności artystycznych. Pamiętajcie, że jesteście przyszłością naszej planety i to również od waszych działań zależy jej zdrowie.
Szczególne gratulacje należą się Aleksandrze Stankiewicz uczennicy klasy 4A, Szkoły Podstawowej nr 19 w Poznaniu której wspaniała praca zdobyła główne laury w naszym konkursie.
Praca wyróżniała się nie tylko kreatywnością, ale również głębokim zrozumieniem tematu. Uczniowie zaproponowali innowacyjne i efektywne metody wykorzystania wody deszczowej, rozwijając historię naszych bohaterów, Dropka i Dropci. Ich propozycje były praktyczne, zrozumiałe i zgodne z zasadami zrównoważonej gospodarki wodnej.
Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy nagrodzić ich kreatywność i zaangażowanie karnetami do Term Maltańskich na okres 3 miesięcy. Dodatkowo, na terenie Szkoły Podstawowej, wybudujemy ogród deszczowy, który będzie długotrwałym symbolem sukcesu uczniów i ich wkładu w ochronę naszych cennych zasobów wodnych.
Pamiętajmy o tym, czego nauczyliśmy się od Dropka i Dropci, zastosujmy te lekcje w naszym codziennym życiu. Bądźmy świadomi i odpowiedzialni w naszym podejściu do zasobów wodnych. Dziękujemy za wasz wkład i zaangażowanie. Razem możemy zrobić różnicę.
Zwycięska praca konkursowa: