Z wielkim entuzjazmem ogłaszamy zakończenie inspirującej i pełnej nauki kampanii „Co zrobić z tym deszczem?”.

Ta niezwykła inicjatywa, którą mieliśmy przyjemność prowadzić, pokazała nam nie tylko wspaniałą kreatywność młodych umysłów, ale również, jak głęboko mogą zrozumieć i docenić znaczenie odpowiedzialnej gospodarki wodnej.

To była przygoda pełna kreatywności, zaangażowania i niewiarygodnej energii. Prace, które otrzymaliśmy, przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Każda z nich była dowodem na to, jak bardzo temat retencji wody może zainspirować młode umysły. Chcielibyśmy podziękować ponad 50 szkołom podstawowym z Poznania, które odpowiedziały na nasze zaproszenie. Z całego serca dziękujemy również nauczycielom, którzy poświęcili swój czas i wysiłek, aby przekazać ważne lekcje o gromadzeniu i wykorzystywaniu zasobów wodnych.

Dziękujemy również wszystkim czwartoklasistom, którzy z zaangażowaniem podjęli wyzwanie i podzielili się swoimi pomysłami na to, w jaki sposób można wykorzystać wodę deszczową. Jesteśmy pod wrażeniem waszej kreatywności i zdolności artystycznych. Pamiętajcie, że jesteście przyszłością naszej planety i to również od waszych działań zależy jej zdrowie.

Szczególne gratulacje należą się Aleksandrze Stankiewicz uczennicy klasy 4A, Szkoły Podstawowej nr 19 w Poznaniu której wspaniała praca zdobyła główne laury w naszym konkursie.

Praca wyróżniała się nie tylko kreatywnością, ale również głębokim zrozumieniem tematu. Uczniowie zaproponowali innowacyjne i efektywne metody wykorzystania wody deszczowej, rozwijając historię naszych bohaterów, Dropka i Dropci. Ich propozycje były praktyczne, zrozumiałe i zgodne z zasadami zrównoważonej gospodarki wodnej.

Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy nagrodzić ich kreatywność i zaangażowanie karnetami do Term Maltańskich na okres 3 miesięcy. Dodatkowo, na terenie Szkoły Podstawowej, wybudujemy ogród deszczowy, który będzie długotrwałym symbolem sukcesu uczniów i ich wkładu w ochronę naszych cennych zasobów wodnych.

Pamiętajmy o tym, czego nauczyliśmy się od Dropka i Dropci, zastosujmy te lekcje w naszym codziennym życiu. Bądźmy świadomi i odpowiedzialni w naszym podejściu do zasobów wodnych. Dziękujemy za wasz wkład i zaangażowanie. Razem możemy zrobić różnicę.

Zwycięska praca konkursowa:

 

Zobacz pozostałe wpisy

Określenie potencjału retencyjnego zlewni Bogdanka

Systemowe podejście do programowania działań inwestycyjnych i nie inwestycyjnych Zlewnia Bogdanki stanowi największą, a zarazem najbardziej ...

Ogrody deszczowe – nasze realizacje

  W dzisiejszym wpisie chcielibyśmy Wam przedstawić kilka realizacji, które w ostatnim czasie przygotował nasz dział Rozwoju Retencji. ...

STOP KRADZIEŻOM!

Od początku roku zanotowaliśmy kradzież 158 rusztów wpustów ulicznych! Sprawca kradzieży może przyczynić się do utraty zdrowia lub nawet życia! Ta...